Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

9 Ağustos 2016 Salı

Azdavay Macerası - 10000 Km'yi Deviriş ve Özel Teşekkürler

2016 Azdavay Motosiklet Festivali için yollara düştüğümde beni bekleyen sürprizlerden habersizdim. Keyifli bir yolculuk ile festival alanına ulaştık ve çadırlarımızı kurduk. Alanda cep telefonlarımız çekmediği için Azdavay'a dönmeye, bizleri merak eden ailelerimize ulaştık haberini vermeye, aynı zamanda da akşam yemeği için bir şeyler almaya karar verdik. Ben artçı olarak, 6 motor yola koyulduk. Henüz festival alanından çıkıp 1-2 km yol almıştık ki karşı şeritten gelen bir otomobilin içinden, üzerime doğru bir şişe atıldı. Sonuç; Ucuz atlatılmış bir kaza. Bende hiçbir şey yokken, motosikletimde sıyrıklar, kırılmış sol yan çanta ve sis farı. Asıl önemlisi, buna sebep olanın bulunamamış olmasının verdiği sinir bozukluğu.


Bu tatsız olayın vesile olduğu güzel şeyler de var. Bunların en önemlisi harika bir aile ile tanışmak oldu. Azdavay Belediye Başkan Yardımcısı Cevat Bey ve çok değerli ailesi ile tanıştım, kahvaltı sofralarına misafir oldum. Gösterdikleri yakın ilgi ve konuk severliğe bir kez de buradan teşekkür etmek isterim.

Azdavay dönüş yolunda, 2015 yılında 0 km'de aldığım motosikletimle 10000 km'yi devirdim. "Sağlamlığını", yakıt tüketiminde ki cimriliğini, sürüşünün kolay ve eğlenceli olduğunu bir kez daha yaşayarak deneyimledim. Honda NC 750X DCT beni fazlası ile memnun ediyor. Dilerim ilerleyen kilometreler ve yıllar sonunda da böyle düşünmeye devam ederim.

Hiç olumsuz yanı yok mu? Diye soracak olursanız. Olmaz mı der :) ve şunu söyleyebilirim. Sele, uzun seyahatlerde narin popular için rahatsızlık verebiliyor.

Şu anda motorum Honda Efe'de. Çizilen grenajlar değişiyor, kırılan yan çanta takımı yenileniyor. İyi ki kasko yaptırmışım çünkü oldukça yüklü bir fatura çıkıyor. Yan çantalar tek satılmadığı için, sağ çantada çizik bile olmamasına rağmen takım halinde (sağ ve sol) değişmesi gerekiyor. Sadece bu bile 2000 TL'ye yakın bir maliyet oluşturuyor. Bu işlerle uğraşması da cabası. Bu; Para, zaman ve emek kaybının tümü, bilinçsizce, sorumsuzca atılmış tek bir şişenin neden oldukları. "1 şişe = 1 hayat" aslında.





Bu tatsız olayda, beni her konuda yalnız bırakmayan "Ankara Motosiklet Kulübü"ne, "Yol ve Motor" grubumuza yürekten teşekkürü bir borç biliyorum. Değerli ve güzel insanlar sizleri iyi ki tanımışım. Özel bir teşekkür de Burcu Hanım'a (kardeşime). İyi ki varsınız!

Tüm motosiklet sevdalılarının yollarının açık, keyiflerinin daim olmasını diliyorum.

2 yorum:

  1. Böylesine bir kazanın gerçekten sadece maddi hasarla anlatılması çok önemli motor gider yenisi gelir ama Haldun Özakçe nin yenisini bulmak çok değil imkansız. Tekrar geçmiş olsun. Nice keyifli kazasiz ve güzel yolculuklar yaolmamız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli arkadaşım Akber, gerçekten ucuz atlattık diyorum çünkü olay hepimizi etkiledi. Neyse ki tadımızı kaçıracak bir şey olmadı da festivali keyifle tamamladık. Güzel yorumuna teşekkür ediyorum. Dileğine ise yürekten katılıyorum.

      Sil