Honda NC750X DCT Yakıt Bilgisi

6 Kasım 2015 Cuma

Marş Rölesi Güncellemesi Yapıldı

Honda Türkiye’nin, cep telefonuma 23 Ekim 2015 tarihinde gönderdiği SMS ile motosikletimin marş rölesinin değişmesi gerektiğini öğrendim. Aynı gün Ankara’daki Honda Plaza Bora’yı aradım. Görüştüğüm müşteri temsilcisi, ilgili parçanın ellerinde olmadığını, gelince beni arayıp, değişim için randevu vereceğini söyledi. Bu görüşmenin üzerinden epeyce bir süre geçip, herhangi bir geri dönüş olmayınca, Honda Plaza Bora’yı 04 Kasım 2015 tarihinde yeniden aradım. Aynı müşteri temsilcisi ile bir kez daha görüştüm. Bana “Henüz ürünün gelmediğini, gelince beni arayacağını söylediğini” söyledi. Bu görüşme ile; Gereksiz bir arama yapmış olduğum, müşteri temsilcisi tarafından yüzüme vurulmuş oldu. Utandım! Doğru ya! Gelince arayacağını söylemişti…  :))


Bugün, motosikletimi garajdan alıp, biraz dolaşmak için yola çıktım. Ankara’daki diğer Honda yetkili servisi olan Honda Plaza Efe’nin önünden geçerken, ani bir karar ile uğramaya ve marj rölesi değişimi konusunda bilgi almaya karar verdim. İyi ki bu kararı verip, Honda Plaza Efe’ye uğramışım. Çünkü; Konuyu aktarınca, ilgili parçayı hemen değiştirebileceklerini söylediler ve 15-20 dakika içinde marş rölesini değiştirip, motosikletimi teslim ettiler. Hızlı ve güler yüzlü hizmet için teşekkür ediyorum.

Honda Plaza Bora daha önce de motosikletime eksik bakım yapmıştı. 6000 kilometre bakımına götürdüğümde, bakım işlemi sonrasında, faturayı incelerken, değişmesi gereken şanzıman yağ filtresinin değiştirilmediğini fark ederek, müşteri temsilcisini uyarmıştım. Müşteri temsilcisi, atölye şefi ile görüşüp; 6000 kilometrede değil, 12000 kilometrede değişeceğini söylemişti. Halbuki, Motosikletimin “Kullanım ve Bakım Kitabı”nda her bakımda değiştirilmesi gerektiği açık olarak görülüyordu. Bunun üzerine; Honda Türkiye’ye bu konu hakkında bir e-posta göndererek, Kullanım ve Bakım Kitabı’nda yazanın mı, servisin uygulamasının mı doğru olduğunu sormuştum. Kısa süre sonra, Honda Plaza Bora’dan aranmış ve şanzıman filtresi değişimi için davet edilmiştim. Bu iki olay sonrasında; Honda Plaza Bora’nın, “Honda Yetkili Servisi” saygınlığını ve kalitesini korumak için, biraz daha çalışması gerektiğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder